Handelsbetingelser

Køb, levering and returnering

Information

Denps ApS
CVR. / VAT: 37923206
Nørregade 4, Kl. 1165 København K.
astrid@denps.com
+4533333030

Betaling på denps.dk 

Du kan betale sikkert og trygt på vores webshop. Vores betalingsløsning er PCI DSS-certificeret, og vi modtager følgende korttyper:

  • Visa/Visa Electron
  • Mastercard

Beløbet trækkes fra dit betalingskort, når vi afsender produkterne. 

Du kan også betale med bankoverførsel. I det tilfælde håndterer vi først din ordre, når vi har modtaget betalingen på vores konto.

Levering

Danmark:

Vi leverer i fleste tilfælde med Postnord eller GLS,

Leveringsomkostninger: Beregnes og vises ved check-ud

Leveringstid: 2-8 hverdage

Gratis levering til vores butik på Nørregade 4, 1165 København. 

Europe:

We deliver with EMS (part of PostNord) or GLS

Shipping cost: Estimated upon check-out

Delivery time: 5-10 working days

Rest of the world:

Please contact us +4533333030 or info@denps.com

Returnering

Vi håber, du bliver glad for dine nye Denps produkter. Men hvis det ikke er tilfældet, har du naturligvis ret til at fortryde din bestilling og returnere produkterne til os igen. Du skal blot give os besked senest 14 dage efter modtagelsen af produkterne. Desværre kan vi senere end 14 dage efter modtagelsen ikke tilbyde dig hverken returnering eller refundering. Vær opmærksom på: Du kan ikke fortryde din ordre ved at nægte at modtage ordren eller ved at undlade at hente den på afhentningsstedet - i hvert fald ikke uden at notificere os forinden.

Hvis du ønsker at bytte eller returnere dine produkter, skal du gøre følgende:

1. Udfyld den vedlagte fortrydelsesformular. 

2. Pak produkterne forsvarligt og send os din returnering så hurtigt, som du har mulighed for. Vi ser helst, at vi har din returnering i hænde indenfor max. 14 dage. 

Du kan også kontakte os direkte ved at sende en mail til: astrid@denps.com. Husk at skrive dit fulde navn og dit ordrenummer.

Vær opmærksom på, at Denps ikke tilbyder at betale dine fragtomkostninger i forbindelse med returneringen. Det er dit ansvar, at returneringen når sikkert og uskadt frem til os. Vi tilbagebetaler heller ikke fragtomkostninger fra forsendelsen fra os. Vi anbefaler, at du bruger en forsikret og rekommenderet service til at sende din returnering til os. F.eks. som pakkepost med PostNord.

Er din fortrydelsesformular blevet væk? Bare rolig - du kan downloade vores fortrydelsesformular lige her: Fortryldelsesformular (kan også findes nederst på siden her).

Send din returnering til:

Denps ApS
Nørregade 4
1165 København K
DENMARK

Husk at vedlægge dit fulde navn og ordrenummer og vær opmærksom på at udfylde fortrydelsesformularen. På den måde kan vi genkende din returnering, så vi hurtigst muligt kan gennemføre din returnering. 

Det er meget vigtigt, at du sender din returnering direkte til os og IKKE til et pick-up point eller en pakkeshop. Sender du din forsendelse til et pick-up point eller en pakkeshop, kan vi desværre ikke godtage returneringen. Kontakt os, hvis du er i tvivl. Vi vil gerne hjælpe. 

Returprodukternes stand

Det er vigtigt, at dine returprodukter er i samme stand, som ved modtagelsen - hvilket vil sige, at emballagen skal være ubrudt og produkter skal fremstå salgbare. Vi kan kun acceptere din returnering i fald dette er tilfældet. 

OBS: I tilfælde af, at du mod forventning skulle modtage varer, som under levering har taget skade, kontakt os da venligst direkte på tlf. 33333031 eller send en mail til astrid@denps.com. Husk altid at skrive dit fulde navn og dit ordrenummer. 

Refundering

Når vi har modtaget din returnering og konstaret, at standen selvfølgelig er, som den skal være, tilbagebetaler vi dig dine penge så hurtigt som muligt. Vi tilbagebetaler til det kort, du anvendte ved købet. Vi tilbagebetaler desværre ikke fragtomkostninger. 

Reklamationsret

Den Danske Købelov er naturligvis gældende, når du handler på vores webshop. Dette betyder, at du har 24 måneders reklamationsret.

Hvis dit produkt ikke lever op til standarten (hvilket vi selvfølgelig aldrig håber er tilfældet), har du ret til at klage. Hvis din klage er berettiget, betyder det, at du enten har ret til et nyt produkt af samme slags, at få dine penge tilbage, at modtage en voucher til dit næste køb, at få et afslag eller ande - dette vurderes ud fra den konkrete situation. 

Det er vigtigt, at du kontakter os med din klage indenfor en rimelig tidsramme, efter du har opdaget fejl eller defekt ved produktet. 

Så snart vi har accepteret din klage, vil vi gå igang med at behandle den hurtigst muligt, så du kan få dine penge tilbage eller anden kompensation som aftalt. 

 

Returner de defekte produkter til:
Denps ApS
Nørregade 4
1165 København K
DENMARK

Husk altid at vedlægge dit fulde navn samt ordrenummer, så vi kan genkende dine produkter. 

Sådan gør du brug af din reklamationsret

Hvis du ønsker at gøre brug af din reklamationsret eller ønsker at klage (åh, det håber vi ikke bliver aktuelt), så kontakt os på astrid@denps.com eller ring direkte til os på telefonnummer +4533333031. Så skal vi gøre vores bedste for at finde en god løsning på problemet.

Hvis vi ikke sammen kan finde en tilfredsstillende løsning, kan du som forbruger kontakte:

 

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk


If you live in another European country outside of the EU, please check here - http://ec.europa.eu/odr

Fortrydelsesformular

Download vores fortrydelsesformular her! Udfyld den og vedlæg den i pakken, når du sender dine varer retur til os.

 

Senest opdateret: 26. juni 2020