Handelsbetingelser

Betaling

Du kan betale sikkert og trygt på vores webshop.
Vores betalingsløsning er PCI DSS-certificeret, og vi modtager følgende korttyper:

Visa/Visa Electron
Mastercard

Beløbet trækkes fra dit betalingskort, når vi har afsendt din ordre.

Ønsker du at betale via. en bankoverførsel, skal du blot sende en e-mail til: info@denps.com

Skriv venligt produktets navn f.eks.: “High&GoGo Mælkesyrebakterier med D-dråber”, og antallet af produkter, som du ønsker at købe.
Når vi har modtaget din mail, vil du få tilsendt en faktura, hvori du bl.a. finder vores konto- og reg.nr.

OBS: Din ordre vil først blive håndteret, når vi har modtaget din betaling.

Levering i Danmark

Ved leveringer indenfor Danmark leverer vi som regel med enten PostNord eller DAO.

Leveringsomkostningerne beregnes automatisk, og vises ved check-ud.
Leveringstiden er normalt på 1-2 hverdage.

Levering på ordre fortaget i weekenden behandles på den førstkommenede hverdag og kan derfor være forsinket med 1-2 dage.

Ordre foretaget på helligedage kan også være forsinket med op til 5-7 dage.

Vi tilbyder gratis levering med både DAO og PostNord, samt gratis afhentning af købte produkter i butik på Nørregade 4, 1165 København.

Levering indenfor EU

Ved levering indenfor EU leverer vi med PostNord eller GLS.
Forsendelsesomkostningerne beregnes ved udtjekning.

Leveringstiden til lande indenfor EU er typisk på 5-10 arbejdsdage.
For levering til resten af verdenen, kontakt os venligt på +4530127067 eller info@denps.com

Returnering

Ønsker du at returnere et produkt, så har du naturligvis ret til at fortryde din bestilling og returnere produkterne til os igen.
Du skal blot give os besked senest 14 dage efter modtagelsen af produkterne.

Går det mere end 14 dage efter ordremodtagelsen, kan vi desværre ikke tilbyde dig hverken returnering eller refundering.
Vær opmærksom på, at du ikke kan fortryde din ordre ved at nægte at modtage ordren, eller ved at undlade at hente den på afhentningsstedet. 

Ønsker du at returnere dine produkter, skal du gøre følgende:

  1. Udfyld vores Fortrydelsesformular
  2. Pak produkterne forsvarligt, sammen med fortrydelsesformularen, og send den direkte til vores butik, hurtigst som muligt. 

Vi ser helst at produktene returneres indenfor 14 dage

Du kan også kontakte os direkte ved at sende en mail til: info@denps.com.
Husk at skrive dit fulde navn og ordrenummer. 
 
Vær opmærksom på, at Denps ikke tilbyder at betale dine fragtomkostninger i forbindelse med returneringen. 
Det er dit ansvar, at returneringen når sikkert og uskadt frem til os. Vi tilbagebetaler heller ikke fragtomkostninger fra forsendelsen fra os.
 
Vi anbefaler, at du bruger en forsikret og rekommanderet service til at sende din returnering til os såsom f.eks. pakkepost med PostNord.
 
Send produkterne til os her:
Denps ApS
Nørregade 4
1165 København K
DENMARK
 
Husk at vedlægge dit fulde navn og ordrenummer og vær opmærksom på at udfylde alle felter i fortrydelsesformularen. 
På den måde kan vi genkende din returnering, så vi hurtigst muligt kan gennemføre din returnering. 
 
Det er meget vigtigt, at du sender din returnering direkte til os og ikke til et pick-up point eller en pakkeshop.
Sender du din forsendelse til et pick-up point eller en pakkeshop, vil vi desværre ikke kunne godtage returneringen.
 
Kontakt os, hvis du er i tvivl om noget.
Vi vil gerne hjælpe. 
 
Returprodukternes stand
Det er vigtigt, at dine returprodukter er i samme stand, som ved modtagelsen – hvilket vil sige, at emballagen skal være ubrudt og produkter skal fremstå salgbare. 
Vi kan kun acceptere din returnering i fald dette er tilfældet.
 
OBS: I tilfælde af, at du mod forventning skulle modtage varer, som under levering har taget skade, kontakt os da venligst direkte på tlf. 30127067 eller send en mail til info@denps.com.
 
Husk altid at skrive dit fulde navn og ordrenummer. 

Refundering

Når vi har modtaget din returnering og konstaret, at standen selvfølgelig er, som den skal være, tilbagebetaler vi dig dine penge så hurtigt som muligt. Vi tilbagebetaler til det kort, du anvendte ved købet. Vi tilbagebetaler desværre ikke fragtomkostninger.

Reklamationsret

Den Danske Købelov er naturligvis gældende, når du handler på vores webshop. Dette betyder, at du har 24 måneders reklamationsret.

Hvis dit produkt ikke lever op til standarten (hvilket vi selvfølgelig aldrig håber er tilfældet), har du ret til at klage. Hvis din klage er berettiget, betyder det, at du enten har ret til et nyt produkt af samme slags, at få dine penge tilbage, at modtage en voucher til dit næste køb, at få et afslag eller ande – dette vurderes ud fra den konkrete situation.

Det er vigtigt, at du kontakter os med din klage indenfor en rimelig tidsramme, efter du har opdaget fejl eller defekt ved produktet.

Så snart vi har accepteret din klage, vil vi gå igang med at behandle den hurtigst muligt, så du kan få dine penge tilbage eller anden kompensation som aftalt.

Returner dine defekte produkter til

Denps ApS
Nørregade 4
1165 København K
DENMARK
 
Husk altid at vedlægge dit fulde navn samt ordrenummer, så vi kan genkende dine produkter. 
Hvis du ønsker at gøre brug af din reklamationsret eller ønsker at klage, så kontakt os på info@denps.com eller ring direkte til os på telefonnummer +4530127067. Så skal vi gøre vores bedste for at finde en god løsning på problemet.
 
Hvis vi ikke sammen kan finde en tilfredsstillende løsning, kan du som forbruger kontakte:
 
Center for Klageløsning
 
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
http://www.forbrug.dk
Bor du i et europæisk land udenfor EU, så klik venligst her: